A fine di l'annu s'avvicina, è u ventu fretu urla fora, ma l'attellu di Knapp hè in piena. Cù l'emissione di l'ultimu batch di istruzioni di carica, u 1 di dicembre, u terzu batch di unità di pompa di sezione media di alta efficienza è risparmiu d'energia di u prughjettu MYP di Saudi Aramco Salman International Maritime Industrial and Service Complex intrapresu da NEP hè statu cumpletu cù successu. è speditu.
U prugettu hè custruitu da Saudi Arabian Oil Company (Saudi Aramco), a più grande cumpagnia di petroliu di u mondu, è hè generalmente cuntrattu da u Gruppu di Costruzzione di l'Energia Elettrica di Shandong in Cina. Dopu à a fine, u prugettu furnisce servizii di ingegneria, fabricazione è mantenimentu per e plataforme di perforazione offshore, navi cummirciali è navi di serviziu offshore.
NEP hà vintu l'ordine cù a so eccellente qualità di produttu è u sistema di serviziu perfettu. Durante l'implementazione di stu prughjettu, a cumpagnia urganizata currettamente è cuntrolla a qualità strettamente. Dopu l'ispezione da u pruprietariu Aramco, u cuntrattu generale China Shandong Electric Power Construction Group, è una agenza di ispezzione di terzu, un ordine di liberazione hè statu emessu.
A consegna liscia di u prughjettu Saudi Aramco hè un altru scontru maiò per a cumpagnia in u campu di l'esportazioni di u cummerciu esteru. A cumpagnia hà da cuntinuà à migliurà è avanzà versu una impresa cumpetitiva internaziunale.
Tempu di Postu: Dec-02-2022